Hold og tilmelding sæson 2017/2018

ADMIN 16/8-17 kl. 20.42 

Så kan man igen tilmelde sig flere hold for at opnå rabat

Tilmelding

Holdtilmeldingen foregår nu direkte med kortbetaling. Det sker ved at udfylde nedenstående formular og kortoplysninger.

Sådan gør du:

Der tilmeldes et hold ad gangen med oplysninger om deltagernavn, adresse og mailadresse.

Når du tilmelder 2 hold i  husstanden, så skal du sætte hak i “jeg er i forevejen tilmeldt et hold”, så fratrækkes rabatten for næste hold automatisk.

Der er mulighed for rabat på gymnastikholdene ved tilmelding på flere hold inden for husstanden.
Tilmelding på 2 hold inden for husstanden giver 200 kr i rabat fra den samlet pris, og tilmelding på 3 hold inden
for husstanden giver 400 kr. i rabat fra den samlet pris.

Hvordan får jeg rabat?
Det sker ved at sætte kryds i “Jeg er i forvejen tilmeldt et andet hold” i forbindelse med tilmeldingen af flere hold
ved tilmelding. Så bliver rabatten trukket med det samme. Der gives ikke rabat på yoga, TIIF – løberne og andre
korte hold(drengehørm, supergirls, Skigymnastik, Familiegymnastik).
Husk at udfylde alle oplysningerne.

Har du spørgsmål, så send en mail tiifholdtilmelding@gmail.com,

Indmeldingsformular:


 


Hold beskrivelser

Børn og unge

Mandage kl. 16.20 - 17.00 Træner Linda

Sæson 2017/18 opstart uge 36


40 minutter, hvor vi danser til meget forskellig musik (blød, rå, fjollet, vred, glad osv.). Dette for at mærke/høre forskellen i musikarterne, og for at lære at turde være sig selv i dansen. Derudover skal vi lære en serie.. Til slut vil vi enten lege eller bruge 5 min på redskabsbanen. Forældre henvises til opholdsrummet, da vi gerne vil danse uforstyrret, vi skal nok vise jer det, vi har lært ved afslutningen.

Mandage 17.05–17.50 Træner Linda

Sæson 2017/18 start uge 36


Vi skal stifte bekendtskab med gymnastikkens verden og styrke kropsbevidsheden gennem sang og leg. Vi styrker de motoriske grundformer ved at kravle, krybe, hoppe, rulle og meget andet. Mor og/eller far tilmeldes holdet sammen med barnet (1 barn = 1 voksen, 2 børn = 2 voksne osv.). Dette for at holde fokus på det enkelte barn. Det forventes samtidig, at alle deltager aktivt på lige fod med sit barn. Søskende, der ikke er tilmeldt holdet skal opholde sig i "opholdsrummet".

Mandage 17.55–18.40 Træner Linda

Sæson 2017/18 start uge 36


Holdet hvor hele familien skal have sved på panden via tonselege, samarbejdslege, styrkelege, konkurrence lege og bare leg. Vi skal have det sjovt, mens vi bruger os selv, og det er en god ide med tøj, man kan bevæge sig frit i. Det er muligt at have mere end et betalende barn med pr. Voksen. (barn ifølge med en voksen)

Onsdage 16.00 -17.00 Træner Mads

Sæson 2017/18 start uge 36 - 44

Holdet er et træningshold unge energiske drenge med både høj puls og masser af sjov, hvor alle er velkomne. Vi garantere sved på på panden med en træning, der fokuserer på at styrke hele kroppen, udvikle kendskabet og få en forståelse for træning samt forbedre smidighed, således vi undgår skader. Der er altid tid til hygge, leg og godt fælleskab på dette hold, men vi vil understrege dette ikke er et “legehold”, hvilket betyder at vi ønsker drengene møder til op træningen og deltager aktivt i øvelserne. Ønsker deltagerne at få besvaret spørgsmål om kost eller ønsker om at målrette træning til eksempelvis fodbold, håndhold eller lignende, er der også mulighed for det.

Onsdage 16.00 -17.00 Træner Mads

Sæson 2017/18 start uge 45 - 51

Holdet er et træningshold for unge friske piger med fokus på kondition, velvære og sjov træning. Vi have fokus på at sammensætte et træningsforløb, hvor pulsen kommer i vejret via løb, makkertræning og træningslege. Også rytmiske bevægelseselementer indgår, således at de unges koordination af krop og bevægelse til musik udvikles. Der er altid tid til hygge, leg og godt fællesskab på dette hold, men vi vil understrege dette ikke er et “legehold”, hvilket betyder at vi ønsker pigerne møder til op træningen og deltager aktivt i øvelserne. Ønsker deltagerne at få besvaret spørgsmål om kost eller ønsker om at målrette træningen til andre sportsgrene, er der også mulighed for det.

Voksne

Mandage 19.00 – 20.30 Træner Dorte

Sæson 2017/18 start uge 36



Pilates henvender sig til alle, Vi træner med med henblik på en bedre holdning, bedre vejrtrækning, mindre anspændthed og stærkere, strammere ryg og mavemuskler og bækkenbund . Øvelserne foregår i et roligt tempo, så alle kan deltage. Vi afslutter træningen med afspænding, så medbring tæppe eller trøje.

(EFTERÅR) Onsdage 17.05–18.05 Træner Mads
(FORÅR) Onsdage 16.00 - 17.00

Sæson 2017/18 start uge 36



1 times motion og styrke, hvor alle kroppens store muskelgrupper bliver arbejdet igennem. Vi fokuserer på at vedligeholde kroppens smidighed, og træner vores balance. Vi træner mave/ryg/lår/baller vha. forskellige redskaber såsom elastikker, bolde, klude, håndvægte, samt egen kropsvægt til at belaste musklerne under træning. Træningen er uden løb og hop, men sved på panden er alligevel en mulighed. Hver time sluttes af med gode stræk og udspænding/relax. Holdet er for både mænd og kvinder i alle aldre, her kan alle være med.

Onsdage 18.15 - 19.30 Træner Mads

Sæson 2017/18 start uge 36



1 1/4 times motion og styrke, hvor alle kroppens store og små muskelgrupper bliver arbejdet igennem. Vi får pulsen op flere gange vha løbesekvenser med øvelser til. Vi laver stafetter, cirkel-træning, og serie-træning med håndvægte, klude, kettlebells, samt elastikker og meget mere. Du er m/k voksen, og alderen er uden betydning. Der arbejdes altid til sveden drypper – men intensiteten bestemmes af hver enkelt deltager. Du er åben for at prøve noget nyt, da vi laver meget forskelligt. Vi slutter hver gang af med gode yogastræk og udspænding/relax.

Onsdage 19.30 – 21.00 Træner Mads

Sæson 2017/18 start uge 36



1 times Gymcross afsluttende med 1⁄2 times Mobility. Startende med led opvarmning, WOD = workout of Day. Gymcross er hård træning på den mest effektive måde. Der vil primært arbejdes med egen kropsvægt, samt de redskaber vi kan finde frem. Vil du – så giver jeg dig max udfordringer på dette hold. Du bliver stærk, tonet og udholdende. Mobility, som er en form for Yoga-lignende øvelser, træner smidighed og store stræk. En rigtig god Combi til gymcross. Dette hold er for raske mennesker i alle aldre. Kun du selv sætter begrænsninger for din formåen. Større knæ- og rygproblemer er ikke optimalt at dyrke gymcross med. Vi starter stille og roligt – og ser hvad vi har at arbejde med, så alle har en chance for at følge med.

Mandage 15,00 – 16.15 Træner Cecilie Marianne

Sæson 2017/18 start uge 37 Bemærk I TIIF klubhus, Torbens Vænge 10, 2635 Ishøj



Hatha-yoga er den moderne yoga som er kendetegnet ved stræk, rolige bevægelser og langsomt tempo. Det er en yogaform, hvor der lægges vægt på at bruge sindet frem for at stilne det. Det er både mænd og kvinder og der kræves ingen forudsætninger. Hatha-yoga er også kendt for sin forebyggende og helbredende virkning. Yogaøvelserne stimulerer dine muskler, sener, led, knogler samt de indre organer. Dit nervesystem påvirkes så du opnår velvære, balance og ro i sindet. Mindfulness handler om evnen til at være helt og fuldt tilstede i nuet og flere og flere ønsker at blive bedre til det. Du vil få kendskab til forskellige yogaøvelser, vejrtrækningsteknikker og meditationsteknikker, der kan gå under betegnelsen ”mindfulness”. Mindfullnesteknikkerne opbygger nærvær og skaber ro i sindet og virker derfor også afstressende.

Mandage 16.30 – 17.45 Træner Cecilie Marianne

Sæson 2017/18 start uge 37 Bemærk I TIIF klubhus, Torbens Vænge 10, 2635 Ishøj



Hatha-yoga er den moderne yoga som er kendetegnet ved stræk, rolige bevægelser og langsomt tempo. Det er en yogaform, hvor der lægges vægt på at bruge sindet frem for at stilne det. Det er både mænd og kvinder og der kræves ingen forudsætninger. Hatha-yoga er også kendt for sin forebyggende og helbredende virkning. Yogaøvelserne stimulerer dine muskler, sener, led, knogler samt de indre organer. Dit nervesystem påvirkes så du opnår velvære, balance og ro i sindet. Mindfulness handler om evnen til at være helt og fuldt tilstede i nuet og flere og flere ønsker at blive bedre til det. Du vil få kendskab til forskellige yogaøvelser, vejrtrækningsteknikker og meditationsteknikker, der kan gå under betegnelsen ”mindfulness”. Mindfullnesteknikkerne opbygger nærvær og skaber ro i sindet og virker derfor også afstressende.

Onsdage 17.05.-18.05 Uge 1-7 2018

Onsdage 17.05 - 18.05 Uge 9-17

Vores sæson løber fra uge 36/37 til og med uge 17.

Hvis der ikke er angivet nogen begrænsning under de enkelte holdbeskrivelser vil holdet løbe hele sæsonperioden

TOP